To make you feel my love by Kelly Clarks

2011010110:00


這首 英文歌 真的很棒~
~Make You Feel My Life~
由Kelly Clarks唱出的 感情...總覺得~ 比
Adele,Joan Osborne, Rebecca Ferguson等 唱的....

中英文 歌詞:

When the rain is blowing in your face 每當雨水打落在你的臉龐
And the whole world is on your case 同時整個世界加諸於你的行囊
I could offer you a warm embrace 我願給予你一個溫暖的擁抱
To make you feel my love 讓你感受我的愛

When evening shadows and the stars appear 每當夜幕低垂繁星乍現
And there is no one to dry your tears 卻沒人能擦乾你的眼淚
I could hold you for a million years 我願意摟著你持續千年萬載
To make you fell my love 讓你感受我的愛

I know you haven't made your mind up yet 我知道你雖然心意還未定
And I would never do you wrong 而且我決不作出讓你傷心的事
I've known it from the moment that we met 從我們見面那刻起我早已了然於胸
There's not doubt in my mind where you belong 心中絲毫不懷疑你將情歸何處

I'd go hungry, I'd go black and blue 或許我會挨餓或許我將傷痕累累
I'd go crawling down the avenue 或許我將會狼狽地蟄伏於路途
There ain't nothing that I wouldn't do 但天下沒有我不願意做的事情
To make you feel my love 只要能讓你感受我的愛

The storms are raging on a rolling sea 波濤怒海上的狂風暴雨
And on the highway of regret 以及在充滿遺憾悔恨的道路上
The winds of change are blowing wild and free 變遷的風潮恣意狂野地四處吹襲
You ain't seen nothin' like me yet 而你還沒見過像我一樣堅定的人
I could make you happy make your dreams come true 只期盼能讓你快樂讓你美夢成真
There and nothin' that I wouldn't do 世上沒有任何我不願意做的事
Go to the ends of the earth for you 即使是為你遠行到世界的盡頭
To make you feel my love 只要能讓你感受我的愛



  •   (尚未審核) 1F
  • (尚未審核,暫不公開)